torstai 22. huhtikuuta 2010

Ullanlinna & ylioppilasmekko

Tänään sekä eilen vietin aikaani Ullanlinnassa. Eilen menin katsastamaan liikkeen nimeltä Annabel, mutta valitettavasti en sieltä löytänyt mitään mielenkiintoista. Tämän jälkeen odottelinkin Sugen saapumista, sillä tarkoitus oli viettää hieman iltaa Sugella (jostain syystä meinaan jatkuvasti kirjoittaa Sige) teetä nauttien. Aikamme kuluikin rupatellen ja innostuksissamme leivontalehtiä selaten. Toisin sanoen: lisää muffinsseja tulossa! Illan päätteeksi saimme päähämme mennä elokuviin katsomaan Titaanien taistoa. Ihan viihdyttävä elokuvaksi, vaikka suurimman osan tapahtumista pystyikin arvaamaan. Hyvä se silti oli!

Kuvia Ullanlinnasta. Viimeistä lukuunottamatta, se on meidän läheiseltä sillalta otettu. Elokuvan jälkeen Suge ja minä lähdimme eriteillemme kunnes Suge lähetti minulle alla olevan valokuvan, jonka takia heräsin tänään klo 9.00AM ja lähdin takaisin Ullanlinnaan, jossa Ferrer niminen liike sijaitsee. Kyseessä on pieni putiikki, jonne omistaja itse ostaa kuukausittain vaatteita niin Ranskasta kuin Italiastakin. Olin liikkeen edessä klo 11.16 ja vaikka liikkeen olisi pitänyt olla jo auki, niin ovet olivat lukossa. Lopulta näin naisen avaavan oven (odottelin kauempana sateensuojassa liikkeen aukeamista) ja kantavan sisään muovipusseja. Astelin sisään ja nappasin mekon oitis käteeni. Nainen aluksi luuli minun tulevan hänen ystävänsä puolesta hakemaan lastenvaatteita ja alkoi tyrkkäämään niitä minulle. Meillä kesti hetken ennen kuin saimme tämän pienen väärinkäsityksen selvitettyä. Nyt joka tapauksessa olen onnellinen mekon omistaja, ja täytyy sanoa, että tuo mekko on täydellinen. Juuri sellainen kuin halusinkin! Eli kiitos Suge ♥

Kuva, jonka vuoksi menetin yöuneni!
Nyt vielä pitäisi jaksaa lähteä takaisin keskustaan töihin -.-' vaikka tekisi niin mieli alkaa vain nukkua!

0 kommenttia: